ברושורים הם אחד מאפיקי הפרסום והשיווק האפקטיביים ביותר. הם זולים יחסית , נוח לחלק אתם לקהל יעד נבחר באזור הגיאוגרפי הנבחר. ניתן להדפיס כמות גדולה בעלות נמוכה. בברושור יש אפשרות לכתוב על אודות העסק או החברה, על המוצר או השירות, על כל מה שחשוב לכם שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יידע על אודותיכם, לרבות, כמובן- את האופנים השונים שבהם ניתן ליצור אתכם קשר.
פרסום נכון באמצעות ברושורים צריך להיעשות על ידי סטודיו מקצועי, שבו מוענק שירות הכולל תוכן וגרפיקה וכמובן- הפקת דפוס איכותית, ברזולוציית צבעים המשובחת ביותר. הברושור צריך להיראות מקצועי, מוקפד, מושקע. העיצוב שלו אמור להעצים את התוכן ובשום פנים לא להאפיל עליו, להבליעו או לטשטשו. הטקסט צריך להיות מנוסח בקפידה, ברהיטות, מוגה היטב. קצר, בהיר, תמציתי, תכליתי, קל לעיכול.
הברושור אמור לתת תשובה לכל שאלה שמי שיעיין בו עשוי לשאול אתכם, קל וחומר אם תוכן הברושור מעורר בו עניין, רצון או צורך לרכוש מכם את המוצר או את השירות שאתם מציעים.
נקודות שחשוב לשים לב אליהן במיוחד: