מי מבקר בכרטיס הביקור?
בשל מגבלות הגודל, ברור כי לא אמור להיות מלל רב, אבל המעט שייכלל בו צריך להיות בהיר, מדויק, קל לקריאה. אין מקום לטעויות כתיב, קל וחומר לטעות בספרה במספר הטלפון שלכם.
כרטיס ביקור הוא, אמנם, אמצעי שיווקי טכני חשוב ביותר אבל אין בו מקום – תרתי משמע - להפליג בו בשבחכם, אלא אם משפט קצר בן שלוש או ארבע מלים, המהווה את הסלוגן שלכם, מעיד עליכם כעל מומחים בתחומכם.
כרטיסים טובים כוללים בתוכם תשובה לשאלה מי אנחנו, מה המוצר או השירות שאנחנו מספקים, כיצד ניתן להגיע אלינו. ברור לכול – האומנם? כמו כן, המסר של הכרטיס צריך להיות קצר, בהיר ותמציתי: גם אם אתם חובשים שני כובעים עסקיים, תהיה זו שגיאה לכלול את שני תחומי העיסוק או המומחיות שלכם בכרטיס אחד. בהירות המסר וחד משמעיותו חיוניים ביותר ליצירת אפקטיביות ואטרקטיביות.
כרטיס הביקור הוא גם חלון הראווה שלכם, החושף ומציג אתכם כפי שאתם. באמצעותו אתם מזמינים את הזולת להתוודע אליכם, להכיר אתכם, לבקר אצלכם, לרכוש מכם מוצר או שירות.
עיצוב הכרטיס חשוב גם על מנת ליצור אצל המעיין בו חוויה אסתטית (כמו גולש באינטרנט אשר מעצבי האתר שבו הוא גולש רוצים להעניק לו חוויית גלישה) וגם כדי לבדל ולמתג אתכם בתודעתו כמי שמסוגלים לתת לו את המענה שהוא מייחל לו. לכרטיס מעוצב יש אפוא ערך יסוד וערך מוסף גם יחד. הרבה דברים גדולים, כגון הצלחה עסקית ושפע, מונחים על כרטיס הביקור הקטן שלכם.