אריזה כמוה כחלון ראווה. היא הדבר הראשון שרואים. על פי נקבע, במודע או שלא במודע, היחס כלפי המוצר שבתוכה.
עיצוב אריזות הוא מהלך שיווקי חזק ואפקטיבי. האריזה היא סמל המותג. לבד מהפרטים הטכניים על אודות המוצר המופיעים עליה ובכך מספקים מידע חשוב לצרכנים על אודותיה, היא מהווה אלמנט שיווקי רב ערך, בכך שהצרכן- הקיים והפוטנציאלי- מזהה את המוצר עם החברה המייצרת ומשווקת כמקשה אחת.
עיצוב אריזות הוא מלאכתם של אנשי מקצוע, השוקדים על כל אחד מהמרכיבים היוצרים את האפקט השיווקי הנדרש והרצוי. אריזה בעלת כוח משיכה של הצרכן והשפעה עליו היא אריזה המדברת בעד עצמה. יתרונות המוצר ואיכות החברה המייצרת גולמים באריזה ובים בה לידי ביטוי.
אריזה כפלטפורמה שיווקית
סטודיו ורטיגו מעצב אריזות על פי דרישה תוך מיצוי היתרונות היחסיים של המותג. הקו העיצובי מחדד את ערכי היצרנית ואת מסריה. אריזה מהווה מרכיב חשוב ומרכזי בקידום מכירות של מוצר. אריזה נאה מושכת וצדה את העין, לוכדת את המבט. ככל שהיא מרשימה, מיוחדת ומעוצבת כך גוברת האפקטיביות שלה.
זה מכבר מכירות יצרניות של מוצרים רבים בחשיבות עיצוב האריזה כמפתח להצלחה שיווקית ומשקיעות משאבים בפיתוחן. אין ספק כי אריזה בולטת מהווה פלטפורמה שיווקית חשובה ביותר. ציבור האנשים הנחשפים לה בכלל וציבור צרכניו של המוצר בפרט מהווים קהל יעד המצדיק השקעה בעיצוב אריזות מוצרים.