האם הפולדר מתאים לכל ארגון
רבים מאתנו יכולים לספר על רגע שבו קבלו לידיהם דף מקופל בגודל מסוים עם פרסום של חנות כלשהי או תחבו את ידם לתיבת הדואר ושם חיכה להם אלמנט פרסומי כתוב שעוצב בצורה מקצועית. אנו מדברים על פולדר שהוא בעצם אלמנט פרסומי שיכול להגיע בצורות שונות ולשכנע לקוחות פוטנציאליים של עסקים וחברות.
אך נראה שכשאנו מדברים על אלמנט זה עלינו לנסות ולהבין האם הוא מתאים לכל ארגון. כלומר, האם חברה גדולה מאוד יכולה לעשות שימוש בפולדרים למטרות שיווקיות מסוימות והאם עסק קטן הוא כזה ששווה לו להוציא מכספי העסק על מנת להזמין מספר מסוים של פולדרים ולחלק אותם בצורות שונות.
רעיון נקודתי בעל ערך רב
בראש ובראשונה הרי שחשוב מאוד להדגיש כי פרסום ושיווק הם לא מדעים מדויקים, כך שלעתים אנו רואים כיצד מהלך שיווקי מסוים מצריך כספים רבים ולא מממש את ייעודו, ולעתים אנו רואים כיצד שיווק צנוע יותר עושה את העבודה בגדול. לכן חשוב להבין כי
פולדר הוא קודם כל רעיון נקודתי חכם מאוד שיכול להיות לו ערך רב.
אם עובדים מול חברה מקצועית שיודעת בדיוק מה לעשות כשהיא עובדת מול כל לקוח שלה, הרי שמבינים עד כמה היא יכולה להפיק תוצאה מרשימה מאוד שבאמת תעשה את העבודה ותגרום לרבים לקנות מוצר או להזמין שירות. רעיון נקודתי זה של פולדר מדגיש עד כמה הוא שונה ממסע פרסום גדול שיכול לעלות המון כסף.
לאיכות ההדפסה יש משמעות רבה
יש משהו חשוב מאוד עליו צריך לעמוד אם רוצים לראות שפולדר מסוים אכן מציג סיכויי הצלחה גבוהים. הכוונה היא לכך שהמהלך של הפקה של אלמנט פרסומי כזה חייבת להוציא אל הפועל בצורה רצינית מאוד את הרעיון הנקודתי. כלומר שעל הפולדרים להיות מודפסים ברמה גבוהה אם רוצים שמישהו יסכים לעיין בהם.
בזכות מקצועיות גבוהה שכוללת בחינת כל ההיבטים הקשורים להדפסה של פולדר מסוים, יכול כל בעל עסק ויכולים גורמים רלוונטיים בחברות שונות להבין עד כמה מדובר על הדפסה שיכולה לשרת אותם בצורה חיובית מאוד. זאת מאחר וכבר מהרגע הראשון שמישהו מקהל היעד נחשף לאלמנט פרסומי זה הוא מבין במה מדובר.