סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
לוגו של עסק ו/ או חברה הוא חלון הראווה שלה. אבל ייחודו אינו מתמצה רק בהיותו חלון- יפה ככל שהוא - המאפשר הצצה. הוא מהווה גם, ואולי בעיקר, תעודת זהות וכרטיס ביקור.
לוגו אמור ליצור קישור ישיר ומהיר בין העסק ובין הלקוח הפוטנציאלי. הוא אמור ליידע אותו על מהות העסק (מה הוא מציע) ולהיתפס בתודעתו כמוצר או שירות איכותיים שמשווקת אותו חברה מקצועית ואמינה.
כאשר אתם מתלבטים איזה לוגו עשוי להתאים לכם רצוי להידרש אל נקודות אחדות, אשר שימת לב אליהן ולקיחתן בחשבון עשויה לסייע לכם, ולמקצוענים שיעצבו לכם את הלוגו, ליצור לוגו מנצח.
  1. חשבו על רעיון אחד מרכזי שאותו אתם רוצים לבטא ( ערך ליבה של החברה): יצירתיות, חדשנות, אמינות. חשבו כיצד מלה אחת או, לכל היותר, מלים אחדות עשויים לתמוך בביטוי הגרפי של הערך המרכזי , להעצימו ולהבליטו.
  2. סוד הצמצום והפשטות הם סודות גלויים של לוגו מוצלח.
  3. לוגו טוב מסייע ליצירת מיתוג. אתם ודאי יכולים להעלות בעיני רוחכם את הלוגו של מכוניות כגון סובארו או ולוו, של חברות כגון נייק, אדידס מקדונלדס ועוד.
  4. הלוגו אמור להיות קל וקליט לזכירה- הם מהבחינה הוויזואלית שלו והן מבחינת מה שהוא מסמל ומביע.
  5. ה"איך" לא פחות חשוב מה"מה :"ה"קנקן" לא פחות חשוב מה"מה שיש בו", לכן יש חשיבות לבחירת סוג האות ( הגופן או הפונט) ולצבע.
  6. חשוב לבחור לוג ברור, כדי שגם אם הוא מוטבע על מוצרים קטנים ניתן יהיה להבחין בו.
  7. מומלץ לבחור לוגו שיעוצב באופן וקטורי, המקל על הגדלתו ועל הקטנתו, כנדרש, מבלי שייפגעו האיכות שלו ועיצובו. כמו כן חשוב לציין, כי פורמט וקטורי מקל על עבודתם של מעצבים גרפיים ונוח לשימוש בפלטפורמות שונות.
  8. על תטעו במיקום הטיפ הזה- הוא חשוב ביותר, ואולי ה-חשוב ביותר: עיצוב לוגו מיטבי יכול להתבצע על ידי מעצבים גרפיים שמציע לכם סטודיו מקצועי לעיצוב.
טיפים לעיצוב לוגו

טיפים לעיצוב לוגו

לוגו – עולם ומלואו
בסטודיו מקצועי לעיצוב גרפי מוצע לכם מגוון אפשרויות לעיצוב לוגו. ככל שהמידע שתמסרו הן לאנשי התוכן והן למעצבים הגרפיים יהיה מלא ומפורט יותר, כך ייקל עליהם לתרגם את התפיסה שלכם, הצרכים, הרצונות, השאיפות והאופן שבו אתם חושבים על ואת העסק שלכם למוצר גרפי מרשים ועצמתי.
לוגו אמור לגרות, לסקרן, ליצור עניין ובעיקר- לתת מענה לחיפוש ולביקוש. הלוגו אמור להתכתב עם צרכיו ורצונותיו של הצרכן הפוטנציאלי; מפגשו הראשון עם הלוגו שלכם אמור להיות מפגש בלתי נשכח, אשר כתוצאה ממנו ייצרב בתודעתו ובזיכרונו הלוגו שלכם.
 
אם אתם מציעים, לדוגמה, הפקות דפוס - כאשר הוא יחפש מקום להזמין ממנו עבודות דפוס באופן טבעי הוא יפנה אליכם, היות שהלוגו שלכם טבוע בו ומתקשר בתודעתו עם עסק שעשוי לתת לו את מבוקשו ביעילות ובתוך זמן קצר. הלוגו המושלם הוא לוגו שנכנס אל הראש ואל הלב בעת ובעונה אחת. אל שתי הכניסות האלה אתם אמורים לכוון. בצלחה!
 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest