סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
פרסום עסק מורכב מכפי שהוא נראה, הרבה עסקים עושים כמה צעדים שעולים להם ביוקר ובמקביל גם לא מספקים להם את ההצלחה הנדרשת. הנה לכם כמה טיפים לפרסום חסכוני ומוצלח יותר.
 
לפני הכל, אתם צריכים לוודא שקהל היעד שלכם כפי שהגדרתם אותו הוא נכון כדי שכל מה שכלול בפרסום יתאים לפרסונה אליו פונים וימשוך אותו, למשל הסלנג.
 
בהתאם לקהל היעד תוכלו גם למקד את הפלטפורמות שבהן תפרסמו את העסק. לצורך ההמחשה, ניתן להשוות בין חברת אופנה צעירה לבין משרד עורכי דין. חברת האופנה יכולה להציע שירות קנייה אונליין דרך אתר האינטרנט שלה, ועל כן יהי נכון אם היא תפרסם את השירות המקוון שלה בעיקר ברשת האינטרנט, למשל רשתות חברתיות או פורטלים של בידור ופנאי, ואין צורך של ממש להשתמש גם במדיות אחרות למשל הטלוויזיה. קסטרו אומנם עשו את זה, אך רק כדי להפיץ באופן מאסיבי ומהיר את השירות החדש, אך כעבור זמן קצר הפרסומת ירדה מהמסכים. לעומת זאת, משרד עורכי דין יישאר בגבולות הקלאסיים של פרסום עסק למשל בטלוויזיה או בעיתונים ובאינטרנט ישים דגש הרבה יותר חזק על מנועי חיפוש, אתרי חדשות וכדומה.
 
על בסיס קהל היעד אפשר לתכנן את המיתוג. מיתוג מלווה את העסק לשנים רבות, ולכן הוא צריך להיות מדויק ומתאים לקהל היעד. עסק הפונה לקהל הצעיר מצריך מיתוג רענן ושנון ולעסק שפונה לאוכלוסייה הקשישה, נצטרך גישה אחרת לגמרי. לפעמים העסק צריך לחדש עצמו לאור שינויים שמתרחשים בחברה, אך השורה התחתונה נשארת בעינה - צריך להיות מותג כדי לבלוט בשטח, והמיתוג צריך להתאים לקהל היעד.
 
חיסכון
פרסום עסק יכול להיות חסכוני מאוד אם מתמקדים בפלטפורמות הפרסום שמתאימות לקהל הלקוחות שלנו. ככל שהפרסום ממוקד יותר, כך הוא חסכוני יותר ויכול להשיג פניות מלקוחות פוטנציאליים. לעומת זאת, השקעה בכל פלטפורמה אפשרית בצורה שאינה ממוקדת אולי יעביר את השמועה לגבי העסק, אבל התמורה בעד ההשקעה, מבחינת הרווחים האפשריים, לרוב, תהיה הרבה יותר נמוכה.
 
המיקוד של פרסום העסק צריך לרדת עד לרמה הנמוכה ביותר, גם בבחירת הנושאים עליהם תקדמו את אתר האינטרנט של העסק.
 
יש סוגי פרסום שונים, אשר ידוע כי הם יכולים להניב פחות רווחים מאחרים, רק בשל היותם סוג של מטרד עבור הציבור. הדוגמא הכי טובה היא חלונות קופצים מסוג pop-up windows או pop-under windows, האח התאום המרושע. לא מזיק לבחון את הדברים, אבל אם לא רואים תוך זמן קצר את התוצאות הרצויות, כדאי לא להשתמש בסוגי הפרסום האלו. בכלל, הפרסום צריך להיות חוויה שקהל היעד יזכור אותה בחיבה ובעקבות כך ירצה להכיר את העסק מקרוב. כאשר מפרסמים צורה שפוגעת בקהל היעד בצורה כלשהי, גם אם הוא מאוד פרובוקטיבי ויוצר באז עצום, זה לא תמיד משתלם לטווח הרחוק.

מיתוג עסק - טיפים לחיסכון והצלחה

 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest