זו אולי לא הדוגמה המובהקת למיתוג שיטתי ומושכל, מאחר שהמקום לא מיתג עצמו באמצעות מסע פרסומי שיווקי באמצעי התקשורת השונים – שמו הטוב עבר מפה לאוזן, הכה גלים, עשה כנפיים.... לא כולם בני מזל כמו בעליו של הקיוסק. על מנת להתמתג ולהיתפס בעיני הלקוחות הפוטנציאליים כמי שהם מותג בתחום שבו הם עוסקים, נדרשת כוונת מכוון והשקעת אמצעים ומאמצים טכנולוגיים, גרפיים ושיווקים. יהיו מי שיגידו שנדרש בעיקר מוצר מנצח. הם לא יטעו, אבל לא די בכך. על מנת שהמוצר ייתפס בעיני הצרכנים הפוטנציאליים שלו כמותג, יש למתג אותו.
אם אתם רוצים להיות ה-דבר הבא...
בשוק תחרותי רווי מתחרים, העדר מיתוג עלול לגזור עליכם היאלמות והיעלמות. אתם ודאי לא רוצים לשקוט על השמרים- קל וחומר לקפוא עליהם- ולכן נדרשים לא רק ליידע את הציבור על אודות קיומכם אלא להיתפס על ידו כמותג, כמי שנותנים לו את המענה הטוב ביותר שהוא זקוק לו, שהוא זכאי לו, שהוא רוצה ליהנות ממנו ומוכן לשלם עליו.
מיתוג לעסקים הוא חלק בלתי נפרד לא רק מהמעטפת השיווקית שלו. לא אחת הוא מהותה וליבתה. מומלץ לפנות אל חברה המתמחה במיתוג עסקים על מנת שהיא תמתג אתכם באופן המקצועי והאפקטיבי ביותר.