סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
מה היא אופנה? עונה משתנה של טעם... אופנות, כמו עונות, מתחלפות וכמעט כמוהן- יש ששבות.יש אופנות שרווחו לפני עשרות שנים והן שבות, כטרנדים חמים, במתכונת רטרו.
 
כאשר מדברים על טרנדים חדשים בעיצוב גרפי חשוב להגדיר את מושא העיצוב- מוצר, אתר אינטרנט ועוד- ואת מטרתו. כך או כך, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובעיקר תכנות עיצוב חדשניות מאפשרות כיום לקבל מוצרים מושקעים מאוד מבחינת העיצוב הגרפי שלהם.
על מנת להתאים את העיצוב לקונספט נדרש שיתוף פעולה מלא והדוק בין מזמיני העיצוב ובין אנשי המקצוע השוקדים עליו.
 
ציוד משוכלל, ידע מקצועי שנרכש בלימודי עיצוב גרפי וניסיון מצטבר מאפשרים כיום לכל לקוח לקבל את המוצר, האריזה או הפקת הדפוס שלו מעוצבת על פי רצונו, ברזולוציה מדויקת, במגוון צבעים, בשילוב תמונות ואיורים, כשהמלל המבוקש מובלט ומודגש.
 
אחד הטרנדים החדשים הוא התאמת השפה הגרפית לחזון ולערכים של העסק שבעליו מזמין עיצוב גרפי. צבעי לוגו שתואמים את התפיסה העקרונית ואת מדיניות העסק (לדוגמה עסק שמציע שירותים שונים בתחום הטבע והבריאות יאופיין בצבעים שקטים ובהירים, טבעיים, כגון ירוק וכחול, בעוד עסק של די ג'יי, שמרקיד ומלהיב ומלהיט רוקדים במוסיקה רועשת יאופיין בצבעים עזים וחדים כגון אדום ושחור).
הטרנדים החדשים בעיצוב גרפי

הטרנדים החדשים בעיצוב גרפי

בשנים האחרונות ניכרת מגמה ליצור אחדות בין התוכן לצורה, בין עולם המושגים ובין המעטפת החיצונית שלו. מאחר שזה מכבר הוכרה תרומתו העצומה של העיצוב לשיווק המוצר, מושקעים מאמצים רבים בעיצוב גרפי שידגיש, יבליט וימתג את העסק ואת המוצר או השירות שהוא מציע ובתוך כך יעצים את המסר השיווקי שלו.
 
העיצוב כמהות
הפקות דפוס ועיצובים של אריזות מוצרים עשויים לבטא את השינוי בתפיסת תפקידו וחשיבותו של העיצוב. כאשר מדובר בעיצוב, לא מדובר באופן ההגשה של המוצר בלבד אלא כחלק בלתי נפרד ממהותו ומתכליתו. העיצוב יוצר את הקשר הראשוני של הצרכן הפוטנציאלי עם המוצר. העיצוב הוא הלבוש של הרעיון ושל המסר. העיצוב הוא החוליה המקשרת והמחברת בין המוצר לצרכניו. העיצוב הוא המתווך. הוא סוכן השיווק.
 
היות שלעיצוב יש תפקיד מרכזי בנושא מיתוג עסקי, העיצוב אינו עומד נבדל כשלעצמו אלא מהווה מרכיב בתפיסה הכוללת של המיתוג. בעיצוב החדשני, המודרני, נעשה שילוב טבעי בין הטקסט לגרפיקה. אם לוגו של חברה אינו כולל כל שימוש במלל, הגרפיקה אמורה לדבר בעד המותג. אם יש מלל בכלל וסלוגן בפרט, הגרפיקה תומכת ומחזקת אותו.
 
עיצוב גרפי מקצועי, מוקפד ומלוטש, הוא זה שמקיים איזון נכון בין הצורה לתוכן, בין המהות לאופן. כאשר מדובר בלוגו של מותגים, יש לעיצוב תפקיד חשוב, לא אחת מכריע. על יוצרי הלוגו ליצור סמל קל, קליט, שייחרט היטב בזיכרון וייצרב היטב בתודעה בעוד על המעצבים הגרפיים ליצור ביטוי חזותי של כל הערכים המונחים בליבת הפעילות העסקית של המותג.
 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest