סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
הפקת מסמכים עסקיים בעידן האון-ליין
 
בשנים האחרונות יותר ויותר פעילויות שהיו נעשות באופן מסורתי על גבי נייר מהודר עברו לרשת האינטרנט ולמסכי הטלפונים החכמים. כיום אנו צורכים מידע חדשותי בעיקר באמצעות המדיה החדשה (מחשב, סמארטפון וכו'), מעבירים מכתבים באמצעות הודעות דואר אלקטרוני ומפרסמים באמצעות מודעות אינטרנטיות הרבה יותר מאשר באמצעות פליירים או עלונים.
אבל מסתבר שגם כאשר כל פעילות ניתנת לביצוע פשוט יחסית באמצעים אלקטרונים, עדיין יש יתרונות רבים למילה הכתובה על גבי דף נייר משובח. באילו מקרים כדאי להשתמש בנייר "פיזי" על מנת להעביר מסרים?
 
כאשר למסר שאנו מעבירים יש חשיבות רבה מבחינתנו, אזי כדאי מאוד להעבירו באופן פיזי ומכובד. צרכני המידע במאה העשרים ואחת "מופגזים" במבול של מסרים מבוקר על ערב – הודעות דואר אלקטרוני, מסרונים, הודעות ב"ו'אטס' אפ" וב"סקייפ", סטטוסים בפייסבוק ועוד ועוד...
 
כאשר אנו מנפיקים מסמך עסקי חשוב מאוד שהוא יגיע ליעדו ויזכה להתייחסות רצינית ומכובדת. בין אם מדובר בחשבונית המהווה דרישה לתשלום, טופס הצעת מחיר או אסמכתא על תשלום. לכן, לא מומלץ לשלוח מסמכים בדרגת חשיבות גבוהה באופן אלקטרוני ומומלץ להעבירם ידנית כשהם מודפסים על נייר איכותי.
הפקד מסמכים עסקיים

הפקת מסמכים עסקיים

על מנת להנפיק את המסמכים העסקיים מומלץ להשתמש בפנקס אשר מכיל את המסמך בהתאם לסוגו (הצעת מחיר, חשבונית, קבלה, תעודת משלוח וכיוצא באלו..) את הפנקסים תוכלו להדפיס בכל בית דפוס המתמחה בהדפסת פנקסי חשבוניות וכו' אך לפני שתיגשו לעשות זאת יש לנו מספר עצות שימושיות שיוכלו לעזור לכם להשיג תוצאה טובה:
 
שימו לב לפרטים הקטנים

כאשר אתם מאשרים לבית הדפוס להוריד את פנקס המסמכים להדפסה, הקובץ נסגר ולא ניתן לערוך בו שינויים נוספים, לכן, חשוב מאוד לערוך הגהה מוקפדת, לוודא שבמסמך אין שגיאות כתיב, שהטבלאות מכילות את כל הפרטים הדרושים לכם או לבית העסק שיקבל את החשבונית, שאלמנטים במסמך ממורכזים או מיושרים לימין ושהטופס נראה מכובד ויוקרתי.
 
מיתוג
כאשר עסק יוצא במהלך של מיתוג, על הדבר להיעשות בראיה הוליסטית תוך הקפדה על שימוש מושכל בלוגו ובפריטים המעוצבים. על מנת לבנות מותג חזק, על הלקוח להיחשף למסר מספר רב של פעמים והמס מכים העסקיים המונפקים על ידי בית העסק הם מקום נפלא לשבץ בו את הלוגו. מעבר לעובדה שהחשיפה המוגברת מחזקת את המותג, זה גם הופך את המסמך העסקי למכובד יותר.
 
ספרור
על פי הוראות מס הכנסה, המסמכים המונפקים על ידי כל עסק חייבים להיות ממוספרים באופן רציף, כך שפקיד השומה יוכל לעקוב אחר סדר הנפקת החשבוניות או הקבלות. הקפידו לשמור את הפנקסים הישנים כך שבעת הזמנה חדשה תוכלו להודיע לבית הדפוס מאיזה מספר להתחיל את הספרור.
 
מילוי בכתב קריא
לא אחת אנו נתקלים במסמכים עסקים אשר נראים מכובדים למראית עין, אך שמולאו כלאחר יד בכתב חרטומים בלתי קריא בעליל. כמובן שמסמך עסקי מסוג זה לרוב לא משיג את המטרה שלשמה הוא הונפק, וזאת מהסיבה הפשוטה שהנמען כלל לא מבין מה כתוב בו.
 
זמינות
נסו לחשוב כמה מתסכל זה יכול להיות כאשר הצעת מחיר, או גרוע מכך, קבלת כספים, מתעכבים בשל מחסור זמני במסמך עסקי זה או אחר... עשו לכם כלל, הקדימו להזמין מסמכים עסקיים זמן רב לפני שתגיעו למצב שבו אתם עלולים לסיים את מלאי הפנקסים שלכם. מכיוון שמדובר במוצר קטן יחסית שאינו תופס מקום רב ואינו מצריך תחזוקה, אין מניעה להחזיק מלאי שיכסה אתכם לשנה הקרובה.
 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest