הנה כמה דוגמאות למוצרי דפוס נפוצים ויעילים במיוחד:
- כרטיסי ביקור
- בגדים ופריטי לבוש ועליהם לוגו העסק
- דפי לוגו
- עטים, עכבר מחשב, משטחים לעכבר וכדומה - שכוללים את לוגו העסק
- פרוספקטים שיווקיים וברושורים
- כרזות, סטֵנדים ופוסטרים
- קבלות וחשבוניות
כפי שניתן לראות, חלק מאותם מוצרי דפוס נעשים, בראש ובראשונה, למטרות אחרות לגמרי, אך באותה הזדמנות הם מהווים גם מוצרים שיווקיים שמקדמים את העסק. אז איך זה נעשה? מייד תבינו הכל.
הפקות דפוס לעסקים והאפקט שלהם על מקבליהם
חישבו על דף חלק, שעליו מתנוססת הצעת מחיר מסודרת של העסק. רשמי, מאורגן, מסודר. כמו שצריך. כעת, חישבו על אותו דף - אך הוא אינו חלק יותר, אלא כולל את לוגו החברה בראשו ובתחתיתו, כולל פירוט של השירותים שמעניק העסק וכדומה. דף כזה ישיג שתי מטרות באותה הזדמנות - מטרות שיווקיות שיש בהן כדי לקדם את העסק.
ראשית, הצעת המחיר תיראה רשמית ואקסקלוסיבית יותר כאשר תגיע על דף לוגו. כך, המקבל יידע שמדובר במסמך שיצא ממשרדי אותה חברה וישייך את טיבו אל טיב החברה. שנית, הלוגו עצמו ופירוט השירותים שיש בדף הזה, יאפשרו למקבל המסמך לשייך גם בעתיד את הלוגו לאותה חברה, ולדעת שהוא יכול להזמין ממנה עוד שלל מוצרים אחרים. וזה בדיוק מה שזקוק לו כל עסק.
הפקות דפוס לעסקים הן ללא ספק כלי שיווקי חשוב. יש לזכור כי מכון העתקות מקצועי - שם נעשות רוב הפקות הדפוס, אם לא כולן - לא יסתפק רק בשירות ההדפסה לאותו עסק, אלא יציעו לו שירות נוסף, יקר מפז: עיצוב לוגו, שירותי גרפיקה ועוד. כך, כל מוצר דפוס שייצא מטעם אותו עסק, ייראה מקצועי ומלוטש. וכך עושים עסקים היום.