בעולם בו הצרכן מוצף במוצרים, המוצר שלך צריך בידול. הבידול בא לידי ביטוי ביצירת שפה עיצובית וטקסטואלית ייחודית המייצרת דיאלוג מתמשך עם עולם שאיפותיו וחלומותיו של הצרכן.
השפה העיצובית חייבת לצאת מתוך רעיון - קונספט ייחודי ומעניין, שיסקרן את הצרכן, ויאפשר לכם לחדור לעולמו.
לסטודיו ורטיגו ניסיון רב בבניית עולם תוכן רעיוני עיצובי ומילולי, אשר יביא לחיבור עמוק עם עולמו של הצרכן ויעלה את הדרישה למוצרכם. הצרכן יחבר את השרות אותו אתם מעניקים ל"חיים נוחים יותר" את כלי הבית שלכם ל"חווית אירוח מושלם" ואת הספה שאתם מוכרים ל"זמן איכות עם המשפחה". ברגע שנוצר הקליק התדמיתי והרעיוני – מובטח למוצר שלכם כרטיס כניסה לעולמו של הצרכן.
לאחר שיש רעיון ושפה עיצובית למוצרכם – צריך לדאוג להביא אותם לידי ביטוי ברמת הגימור הגבוהה ביותר זוהי הפקת הדפוס