העיצוב בא לפני התוכן. כך זה תמיד. העין נמשכת תחילה אל האריזה, אל המעטפת. לא אחת, זאת ודאי חשים מי שבוחרים עיצוב חדש ללוגו שלהם או לברושור שבאמצעותו הם משווקים את המוצר או השירות שלהם- אותה "גברת" בשינוי אדרת (או, למצער, כותרת) היא בכל זאת "גברת" אחרת. עיניכם הרואות והקוראות עדות.
סטודיו ורטיגו מציע לכם שירות של עיצוב ברושורים והפקת דפוס שלהם במתחם אחד, תחת קורת גג פיזית ומקצועית כאחת.
העיצוב משרת את המטרה- יצירת ברושור שיווקי, אשר יעורר עניין ויניע את הקוראים אותו להזמין את המוצר או את השירות. עיצוב מוּכוון מטרה, אשר לאחדות התוכן והצורה בו יש חשיבות מכרעת על גיבושו ועיצובו כמייצג מותג, צריך להיעשות באופן מקצועי. יש לנו אנשי מקצוע שמעצבים ברושורים בדיוק על פי תפיסה זו.
ברושור אפקטיבי או ברושור אטרקטיבי. חשוב למצוא את המינון ואת האיזון הנכון, האידיאלי, בין התוכן לצורה: התוכן אמור להיות ענייני, ממוקד ותמציתי; הוא אמור לספק לקורא מידע עשיר ומדויק במלים מועטות; הוא אמור לשכנע את הקורא בכדאיות ובתועלת שעשויה לצמוח לו מרכישת המוצר או השירות. העיצוב מעצים ומחדד את האפקט ואת ההשפעה של המלים. הוא כורך אותן במעטה חיצוני יפה, שובה עין.
עיצוב ברושור - מלאכת מחשבת
בעיצוב ברושורים אנחנו מביאים לידי ביטוי את השפה העיצובית המיוחדת לכם והמייחדת אתכם, שפה המבדלת וממתגת את העסק שלכם. הברושור, כמוהו ככרטיס ביקור וככזה עליו לתת לקורא שהוא הצרכן הפוטנציאלי את מלוא המידע על אודות המוצר או השירות שלכם. מידע זה אמור להיות מוגש לו באופן מושך לקריאה.
בעולם דינמי ותזזיתי, שבו משך הזמן העומד לרשותכם ללכוד את תשומת לבו של הקורא, קל וחומר את הקשב ואת הריכוז שלו, הוא קצוב וקצר (נאמד בשניות בודדות בלבד!) עיקר ה"עבודה" מוטל על העיצוב, כלומר על המעצבים הגרפיים, שאמורים ליצור עבורכם נייר מרשים ועצמתי, אשר אי אפשר יהיה שלא להשהות עליו את המבט ולקרוא את מה שכתוב בו. לשם כך התכנסנו כאן.