מיתוג יוקרתי של שירותים ושל מוצרים הוא אמצעי שיווקי עצמתי ואפקטיבי ליצירת יתרון יחסי וערך מוסף שנועדו לגרום ללקוחות פוטנציאליים להעדיף אתכם על המתחרים. כה פשוט. כה מסובך...
על מנת לגרום ללקוחות הפוטנציאליים את המוצר שלכם אתם נדרשים לבצע שורה של פעילויות כדי ליצור מוצר שייתפס כמועיל להם, כעונה אל צרכים ורצונות, המשפר ומשדרג את איכות החיים. מוצר שבחירתם בו תהיה טבעית ומתבקשת. מוצר שיהיה הטוב ביותר שמוצע להם בשוק. מוצר מנצח.
המיתוג אמור לתת להם תחושה כי המוצר ידידותי למשתמש ולסביבה, עם "אפס תקלות". כל אלה אמורים להיות מוצפנים כמו DNA באופן שיצור זיהוי חד חד ערכי בין החברה המייצרת ובין המוצר או השירות.
עיצוב תעשייתי אמור ליצור מיתוג של מוצר כך שיודגשו ויובלטו בו היתרונות והתועלות ויובלעו ויוסתרו בו מגרעותיו. בעיצוב התעשייתי אמור להינתן מענה לא רק לחזות האסתטית של המוצר אלא גם להיותו קל לתפעול ולשימוש, מבחינה ארגונומית ומכל בחינה טכנית אחרת.
עיצוב ומיתוג - מלים נרדפות
עיצוב ומיתוג יוקרתיים הם מלים נרדפות כאשר מדברים על מוצר תעשייתי, אשר יצרניו או משווקיו נדרשים להחדיר אותו לשוק באופן שהוא ייתפס לאלתר כמוצר יוקרתי ממותג ואיכותי.
חשבו על מוצריהן של חברות שהן שם דבר בשוק כגון חברת נייק או קוקה קולה, חברות אשר עצם אזכוּר שמן מעלה בעיני רוחו של (כמעט) כל אחד את הלוגו של החברות ואת סמלן המסחרי, את צבעיהן ואת מאפייניו הייחודיים של המותג שלהן. חברות אלו משתמשות גם באמצעים נוספים כמו מתקני תצוגה ממותגים באיזורים מרכזיים כגון, תחנות דלק, קניונים ועוד...
עיצוב הממתג את החברה יוצר אחדות בין צבע, צורה, שפה מלולית ו/או חזותית, וכל מה שתורם לגיבוש ערכי הליבה של החברה וחזונה. בחיפוש אחרי חברה מקצועית בתחום עיצוב ומיתוג חשוב לשים לב לפרמטרים חשובים העשויים להקל עליכם את הבחירה: חברה המתמחה במיתוג מוצרים באמצעים גרפיים מגוונים, יוצרת סלוגנים מושחזים וחדים, מעצבת לוגואים בלתי נשכחים, ההופכים את המותג לשם דבר, ובכך מסייעת ותורמת באופן משמעותי למינוף המוצר ולחשיפתו בפני קהלי יעד גדולים, המהווים את המאגר הטבעי של לקוחות פוטנציאליים.