פיתוי וגירוי
רובנו מוצפים בחומרי קריאה ואף טובעים בהם. על מנת להיבדל מהחומרים הרבים עליכם למצוא גימיקים שיווקיים (כל האמצעים כשרים). כאשר מדובר בברושור דו ממדי ברור כי תשומת הלב תתעורר למקרא משפט מקורי, סקסי, או איור תואם.
על מנת להגביר את הסיכוי להותיר את הברושור ולא למעוך אותו, לקמטו ולהשליכו לפח הקרוב - הציעו הטבה או אף משהו חינם למי שיביא עמו אל העסק שלכם את הברושור הזה. על ידי הצעה זו שקשה לסרב לה סביר להניח כי הברושור יישמר, לכל הפחות עד שמי שמחזיק אותו ייהנה מההטבה המוצעת בו.
ברושור מושקע ומוקפד
אם אתם בוחרים להשתמש בערוץ שיווקי זה רצוי ומומלץ להתקשר עם סטודיו שמבצע עיצוב והדפסת ברושורים באופן מקצועי, בכל עיצוב מבוקש ובכל כמות נדרש, בתוך זמן קצר. מאחר שאנשים שמים לב גם לפרטים הקטנים, הקפידו על ניסוח ברור, על הגהה, על גרפיקה שלא תאפיל על המהות ועל העיקר- מה השירות או המוצר - אלא תסייע להדגשתו.
עלות יחדה אחת של ברושור היא זניחה, כך שניתן להדפיס כמות גדולה ולחלק אותה במקומות שונים, ציבוריים, ולתאי דואר. ניתן גם לשכור שירות של אנשים שיחלקו את הברושור במקומות ריכוז המוניים. תתפלאו (?!) רבים יגלו עניין, ולו גם מתוך סקרנות טבעית, לראות ולקרוא מה אתם או השליחים שלהם מציעים להם.
עיצוב והדפסת ברושורים הם מימוש אפיק שיווקי פשוט ואפקטיבי. יש רבים שאינם גולשים באינטרנט ופרסום באמצעות ברושורים מאפשר להגיע אליהם ולחשוף בפניהם את המוצר או את השירות שלכם. מומלץ לא לוותר על הפוטנציאל השיווקי הגלום באופציה זו ולנצל אפיק זה בד בבד עם פרסום באינטרנט.
על מנת להיראות כאנשי מקצוע אמינים, חשוב להקפיד על הפקת דפוס נקייה, בגימור מלוטש. לפני אישור המוצר עברו פעם נוספת על התוכן, לרבות על מספרי הטלפון ועל כתובת הדואר האלקטרוני וודאו כי לא נפלה טעות. זכרו- הברושור הוא כרטיס הביקור שלכם.