סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
בעולם של דימויים ותדמיות, עולם שבו הקביעה "הבל היופי ושקר החן" היא מופרכת, תלושה ומנותקת, רובנו-ככולנו מבינים כי חלק ניכר ממאמצי השיווק מושקע ביצירת דימוי מושך, מרהיב ומלהיב. כך כאשר אנשים מנסים לשווק את עצמם, להרשים את זולתם, וכך, ודאי, כאשר מנסים לשווק מוצרי צריכה שונים.
 
אנשים, רובם ככולם, נוטים ללכת שבי אחרי דימויים חיצוניים. אריזה מושכת את העין נתפסת בעינינו כאריזה של מוצר אטרקטיבי. אנחנו מתקשרים, אסוציאטיבית, עם מוצרים דרך המעטה החיצוני שלהם, דרך אריזתם. מה יש בקנקן היא ודאי שאלה מסקרנת, אבל כדי לגלות את התשובה נמתין מעט: תחילה, נתרשם מיפי הקנקן. מעיצובו. מהיותו מקור משיכה.
אריזה מעוצבת היטב פועלת על החושים שלנו. היא גורמת לנו להידרש אליה כאל מוצר אסתטי. היא פועלת עלינו הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי. אנחנו מייחסים באופן טבעי את מאפייני האריזה למאפייניו של המוצר. אנחנו מניחים, כי אם האריזה יפה, מושכת, אטרקטיבית, כך, בהתאמה, יהיה גם המוצר.
אבל לאריזה יש לא רק ערך אסתטי. כאשר היא מנוצלת לבידול ולמיתוג ההשפעה שלה על הצרכן גדולה ורבה מאוד. אריזה ממותגת משפיעה עלינו בכך שהיא יוצרת הקבלה מיידית בין האריזה ובין המוצר. בנוסף, אריזת מותג מעוצבת מעצימה את האפקטיביות של השיווק וממילא גם מגבירה את הסיכוי שהמוצר יירכש על ידינו.
 
תרומת העיצוב למיתוג

אריזות מעוצבות ממחישות את החשיבות ואת המשקל הרב,המכריע, שהיצרנים מייחסים להן. זו הסיבה לכך שיצרניהם של מוצרים רבים פונים אל סטודיו מקצועי שמציע להם שירותי עיצוב והפקות דפוס המסייעים להם לחשוף את המוצר שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים באופן שלא יוכל להותיר אותו אדיש כלפיהם.
עיצוב אריזות

כיצד אריזות מעוצבות משפיעות על הצרכן?

אריזה מעוצבת ממקדת את המבט ואת תשומת הלב של הצרכן הפוטנציאלי באריזה מתוך הנחה שחשיפה לאריזה היא השלב הראשון בתהליך החשיפה למוצר. העטיפה היא מעין מבואה שדרכה אמור הצרכן להיכנס אל המקום, שבו מוצג ומוצע בפניו המוצר.
לא ניתן לוותר על עיצוב מושקע ומוקפד של אריזה אם רוצים - מי לא רוצה?! – להגביר את הסיכויים לחשיפה מרבית ומיטבית של המוצר. מהבנת חשיבות ההשקעה בעיצוב אריזות נובעת ההשקעה בעיצוב מקצועי של אריזות.
 
ניצול האריזה למיתוג העסק מחייבת תכנון וביצוע מוקפדים. אריזה הממתגת את המוצר יוצרת גם חוויית משתמש. אריזה מרהיבה שמיוצרת בסטודיו שבו חוברות מחלקות העיצוב והדפוס ליצירת מעטפת חיצונית המגבירה את כוח המשיכה של המוצר מהווה אפיק שיווקי מון המעלה הראשונה.
בשורה התחתונה נכון וראוי להדגיש את מה שנכתב בשורה הראשונה: בעולם של תדמיות ועיצובים, שבו אין שקר גדול יותר מאשר "הבל היופי ושקר החן", המאמץ המושקע בעיצובן של אריזות מפתות ואטרקטיביות הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי ההחדרה של המוצר לשוק.
טוב ויפה מראה עיניים ובעיקר- אפקטיבי מאין כמוהו. רבים מאתנו ודאי יכולים להעיד כי לא אחת רכשו מוצר, אשר האריזה שלו גירתה, פיתתה והניעה אותם לרכוש אותו.
 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest