האפקט השיווקי של קטלוג
קטלוג טוב משלב בין ההיבט האינפורמטיבי שלו ובין ההיבט הפרסומי שלו כאמצעי אפקטיבי לקידום מכירות. אם מדובר במוצר צריכה המוני צריכה להינקט שפה מלולית וחזותית הפונה אל מכנה משותף רחב וגדול בעוד אם חברה מספק מוצרי- נישה שונים, המיועדים לקהלים מפולחים וממוקדים, שפת התוכן והעיצוב היא שונה, מן הסתם. הקטלוג הוא מתווך בין החברה ובין הצרכן. באמצעותו מצפה החברה ללכוד את תשומת הלב שלו ואת הקשב, לעורר את סקרנותו, לגרותו ולהניעו להתוודע אל המוצר ובתוך כך לחוש כי זה בדיוק המוצר שהוא זקוק לו.
הקטלוג כנציג שירות
הקטלוג הוא נציג שירות אולטימטיבי. אף שלא מדובר בנציג אנושי ודווקא משום כך, הקטלוג אמור להיות כתוב וערוך באופן שיהיה בו מענה לכל שאלה שעשויה להישאל על ידי מי שייחשף אל הקטלוג. בקטלוג צריכים להינתן כל הפרטים הטכניים הדרושים ליצירת קשר עם החברה. בשל החשיבות הרבה שיש לקטלוג על המכירות, חשוב שמלאכת הפקתו תימסר לידי חברה מקצועית המתמחה בהפקת קטלוגים ועיצובם, כמו גם של חומרים מודפסים אחרים, שכל חברה עשויה להיזקק להם: כרטיסי ביקור, פולדרים, ברושורים ועוד.
יוצרים קטלוג מנצח
מענה מיטבי עשוי להינתן למי מכם שמבינים את חשיבותם של קטלוגים בעולם העסקי והמסחרי. בסטודיו ורטיגו תוכלו לקבל מוצר מוגמר שיהיה בו מענה מלא לצרכים שלכם כמו גם ביטוי לכל מה שקטלוג מקצועי אמור לבטא. אנשי מקצוע מנוסים, מאומנים ומיומנים בהפקה ובעיצוב של קטלוגים לחברות יפיקו עבורכם קטלוג איכתי ועצמתי, מרשים ואפקטיבי, שיבדל את העסק שלכם וימתג אותו, ישווה לו דימוי חזק שיאפשר לו להתקבע בתודעת הלקוחות הפוטנציאליים כקטלוג של חברה מנצחת העונה על צרכים ומביאה תועלת.