ייצוג בולט ברשת
ייצוג עסקים באינטרנט באמצעות אתר הוא הכלי השיווקי המרכזי שלהם, אף שוודאי לא די בו. חלק מהמיתוג הוא בהופעה של העסק ברשתות החברתיות, ביו-טיוב. התפוצה הרחבה היא חלק מהמיתוג הבה במידה היא מחזקת אותו.
מיתוג עסקי אמור להקל על הגולשים בכלל ועל הלקוחות בפרט לזהות אתכם כמי שהייצוג הגרפי והתכני שלכם בהיר, ברור, מאפשר גלישה נוחה ותפעול קל ופשוט של האתר. מקצועיות, אמינות, נגישות וזמינות הם אדניו של המיתוג עסקי. עליהם נבנים הקשרים והמוניטין. הם מהווים את הפלטפורמה לגיבושו של גרעין קשה של לקוחות, אשר עם הזמן- כצפוי, כמצופה וכמשוער – יילך ויגדל.
מדוע אתם ולא המתחרים?
מיתוג עסקי נכון ומושכל אמור להשיב על שאלה זו. כשם שתפקידו של מעצב פנים הוא לגרום לביתכם להראות בסגנון שתרצו ולהשאיר חותם, תפקידו של יועץ מיתוג עסקי הוא לגרום ללקוחות להעדיף אתכם בהעדפה טבעית ומתבקשת בכל פעם שהם יחפשו מוצר או שירות שאתם מספקים. הם יזכרו אתכם. הם יפנו אליכם. הם יידעו כי אצלכם הם ימצאו מענה לצרכים או לרצונות. שאצלכם ימצאו תשובה. שאצלכם יקבלו שירות.
עם כל חשיבותם של התוכן ושל הגרפיקה, חשוב לציין, כי על אף חשיבותו המכרעת של מיתוג עסקי ברשת האינטרנט, על מנת לבסס אותו ולהעצימו יש להמחיש אותו, הלכה למעשה, בשירות לקוחות ללא דופי בשטח.
לקוחות עשויים להתרשם מהאתר שלכם, אשר עשוי להניע אותם לפעולה ולגרום להם לבצע רכישה של שירות או מוצר דרך האתר, אבל אם וכאשר יידרש טיפול אישי של נציג מטעם שירות הלקוחות, מבחן הקיום של החברה וחובת ההוכחה של המוניטין הרב שצברה, בין השאר ואולי בעיקר הודות למיתוג עסקי באינטרנט היא חובת הוכחה של איש מקצוע, של בן אדם. " מאדם באת ואל אדם תשוב", כתב בשעתו המשורר יהודה עמיחי. הוא לא שיער, מן הסתם, עד כמה עשוי ניסוחו להיות תקף גם בנושא מיתוג עסקי.
על מנת ליצור מיתוג עסקי אפקטיבי מומלץ ורצוי להסתייע בשירותיה המקצועיים של חברה המאגדת תחת קורת גג אחת (פיזית, טכנית, מעשית וניהולית) את הדפוס ואת העיצוב, המתבצעים באופן מקצועי ומוקפד, תוך הקפדה יתרה על הגימור.