סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
  1. בחרו מעצב מקצועי. בקשו לראות תיק עבודות והמלצות.
  2. הבליטו את החוזקות ואת היתרונות שלכם.
  3. הטמיעו בקטלוג את ערכי הליבה של העסק והביאו בו לידי ביטוי את חזונו.
  4. פרטו את מהות המוצר או השירות וחדדו את התועלת שהלקוח עשוי להפיק ממנו.
  5. בחרו צבעים התואמים את מאפייני העסק שלכם ומקרינים ומשדרים את הרוח שלו.
  6. חשוב להבין שהעיצוב אינו רק החזות החיצונית של העסק- הוא מגלם את האני מאמין שלו ובה מידה הוא מהווה רשימת מלאי של ההיצע שלכם.
  7. העיצוב אינו העיקר אבל הוא חשוב מאוד. הוא אמור להנגיש את התוכן ולקרב אותו לתודעת הצרכן הפוטנציאלי. הוא אמור להעצים התוכן ולהגביר את כוח המשיכה של העסק שלכם.
  8. חשוב להידרש אל קטלוג וירטואלי באותן אמות מידה קפדניות המשמשות אתכם לעיצוב קטלוג מודפס. כל מה שנכון להחיל על זה- נכון להחיל גם על משנהו. גם אם קטלוג וירטואלי משלים את הקטלוג המודפס ובעיקר אם הוא הקטלוג היחיד- הוא כרטיס ביקור שלכם וככזה הוא מייצג אתכם. אתם לא יכולים  לאפשר לעצמכם קטלוג שאינו מעוצב בשלמות.
  9. השקעת כסף בעיצוב קטלוג היא הוצאה נדרשת והכרחית. היא אינה מותרות. אם אתם מחפשים סעיף לחסוך בו- חפשו אותו במקום אחר. קטלוג שאינו מעוצב באופן שיגרה ויעורר רצון להסתכל בו ולהתוודע אל תוכנו לא יפיק את המטרה שלשמה הוא נועד.
  10. קטלוג הוא מקור מידע אבל הוא אמור להעניק ערך מוסף למעיין במתכונת המודפסת שלו וחוויית גלישה למי שגולש במתכונת הווירטואלית שלו.
  11. על אף ההדגשה המוצדקת של חשיבות העיצוב והיותו חלק בלתי נפרד מהצגת התוכן של המוצר או השירות שלכם ושל המסר השיווקי שלכם חשוב לדעת כי עיצוב, מלוטש ומרהיב ככל שהוא, אינו עומד כשהוא לעצמו. בשורה התחתונה אינכם מוכרים עיצוב אלא מוצר או שירות.
  12. הקטלוג נועד לשרת את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כשאתם חושבים על התוכן ועל העיצוב חשבו כיצד הם ייראו וייתפסו על ידי הלקוחות הפוטנציאליים.
  13. על אף הרצון והטבעי להרשים את מי שייחשפו אל הקטלוג – אל תנסו להפריז במרכיבים שונים כגון: ריבוי צבעים, גודש של מלל ואיורים בעמוד, יצירת תחושה של עיצוב-יתר שמשיג את ההיפך מכוונת המכוון. סוד הצמצום הוא סוד חשוב. גלו אותו ונהגו לפיו.
עיצוב קטלוג מנצח להגדלת מכירות

קטלוג הוא סוכן השיווק האפקטיבי והאולטימטיבי של העסק. הוא הפנים שלו. רבים נחשפים אל העסק שלכם באמצעותו. חשוב שיהיה בו מענה מיטבי לצרכיו של הלקוח. חשוב שכאשר הוא ייחשף אל התוכן של הקטלוג הוא יבין לאלתר כי הוא עשוי להפיק תועלת מצריכת המוצר או השירות שלכם.
 
קטלוג הוא מעין "חנות המפעל" -במירכאות ובלעדיהן- שלכם. כל מה שיש לכם להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם כלול בו. מעיון בקטלוג הצרכן העתידי  אמור להתרשם  מהיכולות שלכם, מהאפשרות לקבל דרככם מענה לצרכיו, לרצונותיו, לציפיותיו.
 
להלן פרמטרים אחדים לעיצוב קטלוג שישרת אתכם, יגביר את החשיפה של הציבור אל המוצר או השירות שלכם ויגדיל את הסיכוי להגדלת המכירות:

טיפים לעיצוב קטלוג

 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest