סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
לעיצוב קטלוג לקבלנים יש ערך חשוב מאוד מכיוון שבנוסף להצגת הפרויקט ללקוחות, הקטלוג מהווה מעין תעודת זהות של החברה.
הקטלוג לקבלן אמור לשווק את אותו הפרויקט של הקבלן, לכן בתחום הנדל"ן רצוי שהקטלוג יהיה בפורמט של פתיחה אלבומית ולא אנכית משום שהדמיות של פרויקט נדלני משווקות ונראות טוב יותר לעין כאשר מופיעות בקטלוג בצורה פנורמית.
בקטלוג כדאי לכלול את יתרונות המיקום, יתרונות הדירה, להוסיף תמונות אווירה אשר משקפות את יוקרתיות הפרויקט. יתרון ענק לקטלוג בענף הנדלן הוא שהכריכה האחורית של הקטלוג תהיה בצורת כיס כמו פולדר על מנת שהקבלן יוכל לצרף את תכניות הדירה, המכר או כל מידע שיווקי אחר לקטלוג השיווקי והכל יהיה מאוגד ללקוח בחבילה אחת, דבר אשר נותן יתרון גדול מאוד לשיווק הפרויקט.
דבר אשר יכול להוסיף בצורה מאוד משמעותית בעיני הלקוח זה שאותן הדמיות של הקטלוג השיווקי יהיו בלקה סלקטיבית אשר נותן תחושת יוקרה לפרויקט.
יש חשיבות בקטלוג שיווקי למספר העמודים. כאשר רצוי מאוד שהקטלוג יבנה בכפולות של 8 עמודים. בתצורה הזאת יש ניצול אופטימאלי של יכולות מכונת הדפוס ולכן עלות תועלת גבוהה יותר לדפוס. לדוגמא, עלות קטלוג של 12 עמודים קרובה מאוד לעלות של 16 עמודים. יש לקחת בחשבון שתמיד מספר העמודים בקטלוג חייב להתחלק ב-4 וניצול מקסימאלי הוא של 8 עמודים. כך לדוגמא אם הקטלוג יוצא 7 עמודים אז לא ניתן להדפיסו אלא להגדיל ל-8 עמודים.
את 4 עמודי הכריכה של הקטלוג רצוי להדפיס בעובי שונה מעמודי הפנים על מנת שהקטלוג יראה יוקרתי.
כאשר יוצרים קטלוג שיווקי של פרויקט נדלן , רצוי שיופיע בדף הפנים של הכריכה הקדמית פרופיל החברה אשר יספר על אותו קבלן את כל המידע המקצועי אשר ייתן לאותו לקוח בטחון ורושם לגבי אותו הקבלן.
עיצוב קטלוג לקבלנים

עיצוב קטלוגים לקבלנים

 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest