סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
כבר שנים בוחרים בעלי עסקים לקדם את המותג בראשו הם עומדים בצורה יצירתית, רווחת ואפקטיבית מאוד: בעזרת אביזרים אופנתיים. זה התחיל כבר לפני שנים בחולצות מכל סוג שעליהם התנוסס המותג בענק, המשיך לכובעים, עטים ושאר אקססוריז והגיע לדבר הבא: תיקים ממותגים - אביזרים שמסייעים בקידום ובמיצוב תדמיתו של העסק.
 
מדוע דווקא תיקים יכולים להיות בחירה טובה כל כך עבור בעל עסק שרוצה למתג ולחשוף את עצמו לכמה שיותר אנשים? יש לכך מספר סיבות:
  1. תיקים נתפסים כאביזרים יוקרתיים: תיק צד למחשב הנייד, תיקי כנסים או תיקי גב אופנתיים ייראו תמיד מרשימים מאוד וישדרו כלפי חוץ סטייל ותדמית מרשימה.
  2. תיקים הם אביזר אופנתי אך גם שימושי: מעבר לחיצוניות המרשימה של התיקים הללו, הם גם שימושיים מאוד, כלומר - מי שיקבל אותם, ישמח להשתמש בהם בהזדמנויות רבות. כך, הוא יהפוך למעין שגריר של אותו מותג, איתו הוא בעצם הולך לכל מקום.
  3. תיקים משדרים השקעה: נכון, גם אביזרים אחרים יכולים לשדר השקעה אם ייעשה בהם שימוש נכון, אך עם תיקים זו פגיעה מדויקת במטרה בכל מצב. תיק ממותג ייראה תמיד מושקע יותר מכובע או חולצה ממותגים. זה מראה על רצינות רבה יותר של העסק ועל כך שאכפת לו ממקבל המתנה.
מה הם בכלל תיקים ממותגים?
תיק ממותג הוא ככל התיקים, עם הבדל אחד משמעותי: במקום בולט - רצוי בחזית התיק ובמרכזו - ישנו סמל המותג או המוצר שבעל העסק רוצה לפרסם או במילים אחרות, הלוגו. אותו לוגו מתנוסס בגאון על וקשה להתעלם ממנו. בנוסף, אפשר להדפיס או לרקום על התיק הקדשה, משפט פרסומי או כל רעיון אחר שיתן לו את הייחוד שלו.
 
וזו המטרה של אותו בעל עסק. הוא רוצה שייראו אותו, שיכירו אותו ושייחשפו אליו. הוא יכול לנסות לדפוק בכל דלת ולהסביר על המוצר, אך מהלך כזה יימשך שנים וייגבה ממנו אנרגיות מיותרות. בעזרת תיקים ממותגים הוא יכול לעשות בדיוק את זה, כמעט בלי להתאמץ. התיק ובעליו עושים זאת עבורו.
 
את התיקים הממותגים מקובל לחלק בכנסים או אירועים, אירועי קידום מכירות, כמתנה לעובדים, כמתנה למתגייסים, בתי ספר, קבוצות ספורט, גופים מוניציפליים או ממשלתיים ועוד.
 
התרומה של מיתוג אביזרים לטובת פיתוח העסק
כבר ציינו שהיום הרבה מאוד בעלי עסקים בוחרים במיתוג של אביזרים או מוצרים מסוימים בכדי לקדם את העסק שלהם או מוצר מסוים שמוצע באותו עסק. אבל איך זה עובד? איך זה שדווקא הדרך הזו פועלת כל כך טוב?
 
אפשר להסביר את זה בשתי דוגמאות: תיק אימון אשר עליו מוטבע סמל של חדר כושר, ותיק גב שעליו מתנוסס סמל של מוסד אקדמי מסוים. בעליו - בין אם הוא מתעמל בחדר הכושר או סטודנט באותו מוסד - קיבל ככל הנראה את התיק בחינם. ומאחר ובשני המקרים מדובר באביזרים מועילים מאוד לאותו אדם, הוא כנראה ישתמש בהם לא מעט.
 
אבל, מה שחשוב הוא הסביבה שלו: בכל מקום בו ילך, הוא יחשוף את הלוגו לעוד זוג עיניים. ועוד אחד. ועוד אחד. גם מי שמכיר את הלוגו וגם מי שלא מכיר אותו יעשה בסופו של דבר את הקישור ויחשוב לעצמו (גם אם בתת מודע בלבד) - 'המקום הזה העניק תיק איכותי במתנה לאותו אדם. אם גם אני אלך לשם, כנראה שישקיעו גם בי'. וכך, נוצרת תדמית חיובית לאותו עסק.

תיקים ממותגים

 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest