הלוגו הוא הפנים הגלויות של העסק. הוא היוצר ומפעיל אצל הלקוחות הפוטנציאליים את היחס כלפיו. הוא המעורר בהם רצון להתוודע אל המוצר או השירות שהוא מציע. הוא המניע אותם להימנות עם הגרעין הקשה של הלקוחות כבר לאחר הרכישה הראשונה.
לוגו מקבע בתודעת הלקוחות ובזיכרונם את מהות המותג ואת משמעותו עבורם. הוא ערך היסוד והערך המוסף גם יחד. די בביטוי הגרפי המצומצם שלו כדי לסמל ולבטא עולם תוכן מלא וגדוש.
הלוגו מבטא ומסמל את ערכי הליבה של המותג: פשטות, יסודיות, מקצועיות, יחס אנושי. לוגו מגביר את החשיפה וחשיפה מגבירה את הפעילות השיווקית שמגבירה את המכירות. הלוגו הוא חוליה ראשונה בשרשרת של פעילויות. היא אדן הזינוק התדמיתי והשיווקי.
חברות מייחדות זמן, מאמץ וכסף כדי ליצור לוגו שיבטא את ערכיה, את מהותה, יאפיין ויגדיר אותה. הלוגו מבדל וממתג. עצמו עיניים ושוו לנגד עיניכם העצומות, בתוך החושך שאתם שרויים בו, את צבעיה של חברת תנובה ואת הסמל שלה. המשיכו ממנה אל חברת מקדונלדס ועל האות M הגדולה והמוארת. שוו לנגד עיניכם, שעדיין עצומות, את סמלן המסחרי של יצרניות מכוניות מובילות. היווכחו עד כמה עמוק שקוע בכם הלוגו שלהן.
על מנת ליצור לוגו שיסייע לכם למתג את העסק רצוי ומומלץ לפנות אל אנשי מקצוע. חשוב לציין, כי התהליך מתבצע באופן שבו הלקוח הוא שותף מלא ופעיל, כאשר אנשי המקצוע מתגרמים את צרכיו ורצונותיו ואת שאיפותיו לשפה גרפית.