מיתוג עסקי הוא מהלך מובהק של יצירת זהות אחידה לעסק או לחברה שמיועד לקבע אותה בתודעת קהלי יעד שונים כספקית בלעדית או ייחודית ומועדפת לאספקת מוצר או שירות. מיתוג אינו מתמצה רק בבחירת לוגו וסלוגן
לבד מחשיבותו הבלתי מעוררת של מוצר או ש שירות איכותיים ונדרשים, העשויים לתת מענה לצרכיהם ו/או לשפר את חיי המשתמשים בהם, כניסה לשוק מותנית במהלכים שיווקיים שונים. מיתוג העסק או החברה ובתוך כך מיתוג
בעלי עסקים אשר חברת מיתוג מיתגה עבורם את העסק ודאי חשים את יתרונות המיתוג ואת תועלתו מדי יום. בעולם רווי מסרים, תקשורת ויזואלית ומילותית, עתיר גירויים חזותיים וקוליים, יש חשיבות רבה ליצירת בידול
כל בעל עסק או חברה שרוצים לקדם את שיווק המוצר או השירות שלהם מנצלים כל מוצר וכל אביזר לשם כך. לוגו של חברה שמוטבע על ניירת משרדית, כרטיסי ביקור, קלסרים ממותגים, פליירים מפיץ את עצם קיומם לציבור גדול