סטודיו ורטיגו - עיצוב גרפי ודפוס

03-6372700

להצעת מחיר

phone5, phone, contact, telephone, support, call
על מנת להציג את עיצוב הגינות באופן שיווקי בתצורה הכי יעילה, יש לעשות קטלוג עם פתיחה אלבומית ולא פתיחה רוחבית בניגוד לקטלוגים של מוצרים, משום שברגע שמציגים קטלוגים של עיצוב גינות יש להמחיש את התמונה בצורה רוחבית כדי לתת כמה שיותר נפח לפן העיצובי כמו לצורך העניין דבר זה מאוד דומה לקטלוג של מטבחים.
הקטלוג אמור להיות מורכב מעמודי פנים פלוס ארבעה עמודי כריכה. עמודי הפנים נבנים מכמות העבודות שיש לאותו לקוח להציג והכריכה היא תמיד ארבעה עמודים. בחזית הכריכה מומלץ תמיד לשלב לקה סלקטיבית UV אשר נותנת הברקה ללוגו ולעוד אלמנטים שיעוצבו בחזית הכריכה.
גב הכריכה תמיד אמור לשמש לנושא הכתובות, מיילים, פקסים וכדומה. כאשר פותחים את הקטלוג, העמוד הימני הראשון הינו הפנים של חזית הכריכה. שם תמיד מומלץ לרשום את פרופיל החברה של אותו עסק אשר ייתן מידע על אותו עסק, מתי הוא נוסד, מיהם קהל הלקוחות שלו, איזה שירותים הוא מציע, ועוד מידע אשר ייתן לאותו לקוח כמה שיותר בטחון למה כדאי לו להשתמש בשירותים המוצעים על ידי העסק.
מיד אחר כך מתחילים להציג בעמודי הפנים את כל תיק העבודות המובחרות ביותר וככל שיש יותר עמודי פנים לקטלוג, כך ניתן להציג יותר עבודות.
גודל הקטלוג המומלץ לקטלוג עיצוב גינות הוא A4 פתיחה אלבומית.
רמת הגימור של הקטלוג תלויה במרכיבים כמו: מספר העמודים שהקטלוג בנוי מהם, לדוגמא אם הקטלוג הוא בין 24 ל-32 עמודים, מומלץ שרמת הגימור במקרה הזה תהיה גימור סיכות.
קטלוג אשר מספר העמודים שלו הוא מעל 32 עמודים, מומלץ כבר לעשות אותו ברמת גימור דבק חם.
על הכריכה תמיד מומלץ לבצע למינציה צד אחד, על מנת לשמור על היוקרה של הכריכה.
קטלוג לעיצוב גינות

קטלוג לעיצוב גינות

 
כתובת: יד חרוצים 10 תל-אביב 6770003 ,  טלפון: 03-6372700 , דוא"ל: vertigo5@netvision.net.il 
FacebookGoogle+Pinterest