לא כל מי שעושה רושם בהכרח גם מרשים...
לרושם ראשוני בעולם העסקים יש חשיבות רבה כמו בכל תחום ובמובנים רבים אף יותר, היות שעשויה להיות לרושם הזה השפעה על יצירת קשרים עסקיים ועל הסיכויים למנף את העסק.
מאחר שלקוחות פוטנציאליים רבים עשויים להכיר אתכם בראשונה באמצעות הפולדר חשוב שהוא יהיה מושקע מכל הבחינות: התוכן, ההפקה, העיצוב, בהירות המסר, ניסוח רהוט, הקפדה על כל פרט ובעיקר גימור מוקפד ומלוטש.
הפולדר הוא כרטיס ביקור, תעודת זהות וחלון ראווה גם יחד. הוא מציג אתכם. הוא מייצג אתכם. במובנים רבים- הוא אתם. צלמכם ודמותכם. על-פיו עשוי להיקבע היחס כלפיכם. אם הפולדר מעיד על מקצועיות, על רצינות, על השקעה בתוכן ובצורה; אם הוא מעורר עניין, נעים לעין, מספק מידע חשוב, חדש, מעורר להעמקת ההיכרות- הוא משיג את המטרה.
לא צריך לנסות להרשים בכוח, להציג מצג שווא, להצטייר ולהתייהר כמי שאינכם. להבטיח דברים שאין בהם ממש ואין להם כיסוי. חשוב להיות כנים ואמתיים. ליצור תדמית ודימוי שהולם אתכם.
הפולדר אמור לתת ביטוי תכני וחזותי לחזון שלכם, למדיניות, לאופן שבו אתם מנהלים את העסק, לכבוד שאתם רוחשים ללקוחות שלכם.
מאחר שאין עוררין על כך שפולדרים יוצרים רושם ראשוני חשוב וכדאי לפנות אל סטודיו ורטיגו שמתמחה בהפקת פולדרים לחבורת ולעסקים, המסייעים להם להציג את העסק שלהם ולמתג אותו כבר ממבט ראשון של מי שבמבט ראשון הם, כצפוי וכמשוער, במעמד של לקוחות פוטנציאלים ובמבטים הבאים יהיו חלק מהגרעין הקשה של הלקוחות הקיימים שלכם.